Información

Julio Torrado apunta que defender a candidatura de GALICIA AO LABORATORIO DE BIVALVOS sabendo que o ente sería desmantelado demostra que “toman aos cidadáns por parvos”

Información
Diario Marítimo ; 15 Diciembre 2017

O portavoz de Marisqueo do Grupo Socialista, Julio Torrado, lamentou hoxe o “ridículo espantoso” demostrado polo presidente da Xunta ao defender a candidatura de Vilaxoán como sede do Laboratorio de Bivalvos seis meses despois de que a UE lle comunicara ao goberno que o dito órgano ía desaparecer.

 

No debate dunha iniciativa parlamentaria para pedir unha entidade autonómica que aglutine os centros e liñas de investigación do sector pesqueiro, acusou ao PP de ser “nada de fiar”. Lembrou que previamente tiñan apoiado unha iniciativa socialista para defender a candidatura de Galicia “argumentando que estaban traballando conxuntamente co Ministerio”.

Sinalou que daquela lle recriminaran aos socialistas que “chegabamos tarde a algo xa posto en marcha polo goberno galego” e preguntou “como pode ser fiable un Grupo Parlamentario que di estar traballando cando quedou en evidencia que ninguén movera un papel”. Advertiu que “nos defendemos unha posición que cremos certa, non vamos defender unha mentira e inda por riba recriminarlle a ninguén”.

Torrado acusou ao goberno galego así de “ter perdido a oportunidade” de traer a Galicia o dito laboratorio, demostrando “unha ineptitude profunda dificilmente crible incluso procedendo do PP”. Acusou ao goberno galego de facer unha “xestión absolutamente ineficiente” e apuntou que “os socialistas non lle vamos rir nin aplaudir cando o Goberno de Galicia fai o ridículo, non vamos servir de muletilla”.

Mentira

Criticou a “mentira” do Goberno galego antes de recriminarlle ao PP que “teñan demostrado que non teñen intención algunha de retractarse, senón de continuar e botarlle a culpa mesmo a Almunia”. Ironizou suxerindo que “vaian atrás e falen de Largo Caballero ou da fundación do PSOE, ou incluso de algún Rei dos séculos XV ou XVI”.

Así o dixo no debate dunha proposta socialista para reclamarlle á Xunta que estudara a creación dunha entidade autonómica que aglutine os diferentes centros e liñas de investigación do sector pesqueiro seguindo o exemplo do País Vasco, que o PP anunciou que rexeitaría. Sinalou que o PP demostrou que, no relativo á investigación, “en ningún caso son confiables”.

Descubren un calamar rojo sin algunos tentáculos y que nada como un nautilo

Científicos que exploran el golfo de México han descubierto recientemente una ex...

La señal del Faro de Cádiz no se verá desde tierra durante una operación de mantenimiento

  La baliza de emergencia que lo sustituirá sí cubre el ángulo de mar Miérc...

Operaciones de extracción del pecio “Manitou Enterprise” en el Mar Menor.

Operaciones de extracción del pecio “Manitou Enterprise” en el Mar Menor.

La Armada realiza labores de extracción de los restos del buque "Manitou Enterpr...

Operarios tiran la mierda en la playa de los Lances

  Un vídeo aficionado graba las imágenes de como los operarios de Tarifa v...

El autogobierno ante la incapacidad y destrucción del sector pesquero por Fernando Aleman

El autogobierno ante la incapacidad y destrucción del sector pesquero por Fernando Aleman

  Los pescadores europeos tienen en sus manos la toma de decisiones más importantes de lo que llevamos de siglo. En sus manos está que los legisladores de una vez por todas se sienten en la mesa con los pescadores artesanales y legislen en beneficio de todos y no de las grandes empresas. Pero como digo, depende de la fuerza real que tengan los artesanales. Es hora de que tomen el timón y marquen un rumbo claro, solidario y sostenible. Creo que también hay que tener mucho cuidado en momentos como estos con los iluminados, con los poseedores de la verdad que vienen más que a servir a servirse para engordar su ego. La decisiones que sean en común no la puede dar uno sólo y ni siquiera las instituciones que los representan oficialmente, las decisiones se tienen que tomar asambleariamente, cofradía por cofradía, pero con el apoyo de todos los trabajadores de la mar, los pescadores profesionales Se está organizando una manifestación en todos los países, ESPAÑA,FRANCIA,HOLANDA,ITALIA,POR...

La Anchoa de Santoña: un producto tradicional que se reinventa en clave Gourmet

Bodega La Fuente, cadena de restauración especializada que opera en el me...

FNYH y Pequesurf recuperan las dunas de Somo

FNYH y Pequesurf recuperan las dunas de Somo

Los jóvenes participantes de los campamentos de surf, Pequesurf, que se c...