Información

DECLARACIÓN DE PLADESEMAPESGA

Información
Diario Marítimo ; 07 Septiembre 2015

Documento adxunto acordado pola Xunta de Pladesemapesga hoxe 7 de setembro ante a situación que viven miles de persoas que solicitan axuda e refuxio en Europa.

DECLARACIÓN DE PLADESEMAPESGA

A Plataforma en Defensa do sector Marítimo Pesqueiro de Galicia, reunida o día 7 de setembro de 2015, realiza a seguinte declaración, ante a situación que se atopan miles de familias e persoas que solicitan axuda e refuxio en Europa:

1. Galicia e as xentes da Mar sempre foron un sector solidiario e receptor de todas as persoas do Mundo e ante as persoas que sofren e máis necesitadas de calquera tipo de axuda, sirva de exemplo a contra a maior marea humana na catástrofe do Prestige.

2. A Plataforma en Defensa do Sector Marítimo Pesqueiro de Galicia expresa toda a súa solidariedade coas refuxiadas e refuxiados dos países en guerra e móstrase disposto a darlles a acolleita que merecen e necesitan, e que esta se realice con todas as garantías para que poida ser eficaz e duradeira xunto ao apoio persoal e familiar que sexa necesario.

3. Pladesemapesga e os seus máis de 29 mil socios súmanse a todas as institucións na demanda ao Goberno de España e ás Institucións da Unión Europea dunha resposta e actitude rápida e efectiva ante as persoas que piden refuxio en Europa.

4. Pladesemapesga colaborará con todas as institucións para dar unha resposta integral e coordinada a esta situación.

5. Pladesemapesga quere recoñecer a solidariedade e o traballo que están desempeñando organizacións non gobernamentais, entidades sociais e a propia xente da Mar esparcida por todos os recunchos do Mundo, desde os cinco continentes e os seus océanos, converténdonos en trasmisores dos seus ofrendas e iniciativas de aportar toda a colaboración que sexa necesaria.

Antón Salgado Clavo.

Vicepresidente de Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesqueiro de Galicia.

 

A Coruña, a 7 de septiembre de 2015

Acerca de: PLADESEMAPESGA - Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesqueiro de Galicia, es una asociación no lucrativa, Nif: G-70321807 - Registro 2012/016402 con más de 24.700 socios y formada por personas físicas, empresarios, políticos, profesionales y autónomos, marineros, mariscadores/as, ecologistas, asociaciones, expertos en todos los sectores del Mar y la Pesca, que comparten el interés y la inquietud por el entorno del Sector Marítimo Pesqueiro de Galicia. Cuya presencia en Internet queda reflejada en: www.pladesemapesga.com y Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. . La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesqueiro de Galicia es una asociación joven que ha conseguido mucho: imagina lo difícil que es entrar en la escena política para defender el sector marítimo y Pesqueiro sin el apoyo económico necesario ni el soporte de los medios de comunicación. Necesitamos tu ayuda para seguir creciendo. Pladesemapesga es una asociación sin ánimo de lucro ciudadana y libre. Ayúdanos a seguir llevando las reivindicaciones que compartimos a la calle y a las instituciones democráticas, trasmitiendo nuestras noticias a través de las redes sociales y boca a boca en tu entorno más cercano. ¡Muchas gracias por tu apoyo! , Este Diario Digital se rige por la Ley española y en particular por la Ley 34/2002 de 11 de Julio de Servicios de la Sociedad de la Información y de Comercio Electrónico, y demás normas concordantes. {jcomments on}

Adjuntos:
ArchivoDescripciónTamañoCreado
Descargar este archivo (Declaracion Pladesemapesga Refugiados Siria.pdf)Declaracion Pladesemapesga Refugiados Siria.pdf 67 kB2015-09-07 18:52

La señal del Faro de Cádiz no se verá desde tierra durante una operación de mantenimiento

  La baliza de emergencia que lo sustituirá sí cubre el ángulo de mar Miérc...

Se han rescatado más de 600 piezas de plata del siglo X, entre las que se encuentran hasta 100 monedas acuñadas por Blåtand rey vikingo

Se han rescatado más de 600 piezas de plata del siglo X, entre las que se encuentran hasta 100 monedas acuñadas por Blåtand rey vikingo

Arqueólogos y voluntarios alemanes han descubierto en la norteña isla de Rügen un tesoro vikingo de más de 1.000 años de antigüedad perteneciente al célebre rey danés Harald Blåtand, después de que un niño de 13 años y un aficionado a la arqueología encontraran varias piezas a comienzos de año, según ABC.

La Anchoa de Santoña: un producto tradicional que se reinventa en clave Gourmet

Bodega La Fuente, cadena de restauración especializada que opera en el me...

FNYH y Pequesurf recuperan las dunas de Somo

FNYH y Pequesurf recuperan las dunas de Somo

Los jóvenes participantes de los campamentos de surf, Pequesurf, que se c...