Enviar por ; Correo electrónico

PROBLEMÁTICA DA AQUICULTURA NA GALIZA

Diario Marítimo ; 19 Marzo 2016  ; 697 visitas

Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

aquiculturaA vindoura quinta-feira 31 de março às 20.30h no CS O Pichel contaremos com a palestra dunha representante da Associaciçom Negrasombra, e de Fins Eirexas, secretário executivo da Associaçom Ecologista ADEGA, que nos exporám as suas visons sobre a problemática da aquicultura na Galiza, e sobre o que pode significar a temporal derogaçom da conhecida “Lei de Aquicultura”.

Compostela 19 de março de 2016

Embora a Nova Lei de aquicultura foi temporalmente paralisada achamos oportuno estramos informadas sobre as consequencias ambientais que esta teria. Fins Eirexas falará-nos de como para além da devandita lei, o problema é o modelo de exploraçom aquícola, com o que aumentam problemáticas ambientais como as marés vermelhas, saneamente insuficiente, verquidos sem controlo de resíduos contaminantes...pois o modelo prioriza os benefícios económicos em detrimento da qualidade dos produtos, supondo um alto custo ambiental, permitindo esta aquicultura intensiva industrial incluso em zonas protegidas.

Inés, trabalhadora do mar, falará-nos como Negrasombra, associaçom que luita polo mar e pola terra e que nasceu para unir-se à gente que sente a neccesidade de reivindicá-lo, que defende a natureza que nos da de comer, que da de viver, em equilíbrio. Contra os interesses económicos que só favorecem a grandes empresas com escassos postos de trabalho, sendo a consequência do sistema capitalista neoliberal e da sua corruçom política.

Ao remate, contaremos com tempo para o debate no que cada umha e um de nós pode resolver as dúvidas ao respeito, entender e posicionarmo-nos na problemática de base.

A Gentalha do Pichel é umha associaçom cultural que desde hai dez anos vem dinamizando a vida social e cultural da cidade compostelana. Este colectivo trabalha, entre outros aspectos, na defesa, conhecimento do meio natural, na denuncia daquelas dinámicas de exploraçom que arrasam o território em benefício de quantos querem enriquecer-se empobrecendo o país e na procura de modos alternativos de relacionar-se com o entorno de forma respeitosa. Neste sentido som já varias as atividades coorganizadas com outros colectivos sociais, sindicais e ecologistas; conscientes de que partilhar experiencias, idéias e projectos suma forças e tece redes necessárias na defesa do território.

Para mais informaçom sobre esta atividade em particular ou sobre o trabalho da Gentalha do Pichel em geral podes consultar o nosso blogue gentalha.org, o facebook, enviar-nos um correio a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.gentalha.org ou passar polo centro social (aberto de segundas a sextas de18.00h à 23.00h e sábados de 19.00 à 01.30h).

--

A Gentalha do Pichel

 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..
Otros articulos relacionados.....

Indecencia y falta de ética política de  las mareas bajo @XulioFerreiro + y @martinhonoriega +