Enviar por ; Correo electrónico

DECLARACIÓN DE PLADESEMAPESGA

Diario Marítimo ; 07 Septiembre 2015  ; 4414 visitas

Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

Documento adxunto acordado pola Xunta de Pladesemapesga hoxe 7 de setembro ante a situación que viven miles de persoas que solicitan axuda e refuxio en Europa.

DECLARACIÓN DE PLADESEMAPESGA

A Plataforma en Defensa do sector Marítimo Pesqueiro de Galicia, reunida o día 7 de setembro de 2015, realiza a seguinte declaración, ante a situación que se atopan miles de familias e persoas que solicitan axuda e refuxio en Europa:

1. Galicia e as xentes da Mar sempre foron un sector solidiario e receptor de todas as persoas do Mundo e ante as persoas que sofren e máis necesitadas de calquera tipo de axuda, sirva de exemplo a contra a maior marea humana na catástrofe do Prestige.

2. A Plataforma en Defensa do Sector Marítimo Pesqueiro de Galicia expresa toda a súa solidariedade coas refuxiadas e refuxiados dos países en guerra e móstrase disposto a darlles a acolleita que merecen e necesitan, e que esta se realice con todas as garantías para que poida ser eficaz e duradeira xunto ao apoio persoal e familiar que sexa necesario.

3. Pladesemapesga e os seus máis de 29 mil socios súmanse a todas as institucións na demanda ao Goberno de España e ás Institucións da Unión Europea dunha resposta e actitude rápida e efectiva ante as persoas que piden refuxio en Europa.

4. Pladesemapesga colaborará con todas as institucións para dar unha resposta integral e coordinada a esta situación.

5. Pladesemapesga quere recoñecer a solidariedade e o traballo que están desempeñando organizacións non gobernamentais, entidades sociais e a propia xente da Mar esparcida por todos os recunchos do Mundo, desde os cinco continentes e os seus océanos, converténdonos en trasmisores dos seus ofrendas e iniciativas de aportar toda a colaboración que sexa necesaria.

Antón Salgado Clavo.

Vicepresidente de Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesqueiro de Galicia.

 

A Coruña, a 7 de septiembre de 2015

Acerca de: PLADESEMAPESGA - Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesqueiro de Galicia, es una asociación no lucrativa, Nif: G-70321807 - Registro 2012/016402 con más de 24.700 socios y formada por personas físicas, empresarios, políticos, profesionales y autónomos, marineros, mariscadores/as, ecologistas, asociaciones, expertos en todos los sectores del Mar y la Pesca, que comparten el interés y la inquietud por el entorno del Sector Marítimo Pesqueiro de Galicia. Cuya presencia en Internet queda reflejada en: www.pladesemapesga.com y Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. . La Plataforma en Defensa del Sector Marítimo Pesqueiro de Galicia es una asociación joven que ha conseguido mucho: imagina lo difícil que es entrar en la escena política para defender el sector marítimo y Pesqueiro sin el apoyo económico necesario ni el soporte de los medios de comunicación. Necesitamos tu ayuda para seguir creciendo. Pladesemapesga es una asociación sin ánimo de lucro ciudadana y libre. Ayúdanos a seguir llevando las reivindicaciones que compartimos a la calle y a las instituciones democráticas, trasmitiendo nuestras noticias a través de las redes sociales y boca a boca en tu entorno más cercano. ¡Muchas gracias por tu apoyo! , Este Diario Digital se rige por la Ley española y en particular por la Ley 34/2002 de 11 de Julio de Servicios de la Sociedad de la Información y de Comercio Electrónico, y demás normas concordantes. {jcomments on}

Adjuntos:
ArchivoDescripciónTamañoCreado
Descargar este archivo (Declaracion Pladesemapesga Refugiados Siria.pdf)Declaracion Pladesemapesga Refugiados Siria.pdf 67 kB2015-09-07 18:52
 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..
Otros articulos relacionados.....

Indecencia y falta de ética política de  las mareas bajo @XulioFerreiro + y @martinhonoriega +