Ratio: 0 / 5

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado
 

 rosaquintanaxuntapresagiodemuerteynaufragioFEGACOPE "Federación Galega de Confraría de Pescadores de Galicia" non se lle conoce publicamanete unha soa xestión en favor do sector marítimo pesqueiro de Galicia, a súa traxectoria e longa nas presuntas irregularidades e desfalco de cartos públicos que ninguen explicou a dia de oxe, nen por que os mesmos "cabecillas" montan en manteñen unha Fundación "Océano Vivo" cuxos resultados son DESPISTAR CARTOS PÜBLICOS, sobre todo dun convenio de 230 mil euros que se suman aos 330 mil da Fegacope que lles regala Rosa Quintana, a cambio de sumisión e que lle orquesten mitines políticos para despois a sua Xefa de Prensa que tamenb "mete a man nos cartos públicos do Mar" Pastora Charlin quedandose cos cartos da campaña de fondos FEDER, "PescadeRías de Onde se non" a través da wen www.canalriasbaixas.com que orquestou e dirixiu ou dirixe ela mesma.

 

La Conselleira Rosa Quintana pretendía engañar a la Comisión de ...

diariomaritimo.com/5948-la-conselleira-rosa-quintana-pretendia-enganar-a-la-comisi...
 
La ConselleiraRosa Quintanapretendía engañar a la Comisión de .... sigaRosa Quintanaal frente de la Consellería do Mar, tachada deenemigay destructora ... La Asociación ProDerechos Humanos(APDH) de Andalucía lamentó ayer la «t. .... Este problema xa foi denunciado en moitas ocasións polos bombeirosdos ...

Secretos inconfesables de Rosa Quintana y su mangoneo de lo ...

diariomaritimo.com/4865-secretos-inconfesables-de-rosa-quintana-y-su-mangoneo-de...
 
Afirman que los amigos de la Conselleira,Rosa Quintanano dejan las ... Asensio como director xeral de Ordenación e XestióndosRecursos Mariños. .... sigaRosa Quintanaal frente de la Consellería do Mar, tachada deenemigay ... La Asociación ProDerechos Humanos(APDH) de Andalucía lamentó ayer la «t.

El Sector Pesquero le prohíbe la entrada a Portosin a Rosa Quintana ...

diariomaritimo.com › Galicia › Consellería do Mar Xunta de Galicia
 
21 ago. 2015 -flota cerco2... Gerardo Bazarra, Patrón Maior de Portosin y afín aRosa Quintanao al ... convertido en la verdaderaenemigadel sector pesquero de Galicia, ..... Enemigos de la libertad de expresión y losDerechos Humanos.

La desia de Feijóo y Rosa Quintana afanados por destruir el sector ...

xornalgalicia.com › Galicia
 
15 ago. 2016 -La acuicultura que no le gusta a Feijóo yRosa Quintana(Piscifactorías) genera en ... USTED ES EL VERDADERO PELIGRO YENEMIGADEL SECTOR ... podrá pertenecer a más dedosentes relacionados con la Xunta de Galicia, la Sra. ..... Enemigos de la libertad de expresión y losDerechos Humanos.

[PDF]asunto; amparo sobre vulneraciön de derechos humanos

xornalgalicia.com/attachments/article/.../peticion_vulneracionderechoshumanos.pdf
 
liderado por Feijóo y la batuta deRosa Quintana. El número de familias ... Declaración Universal deDerechos Humanosde 1948, y como Derecho ... Page2 ...

Rosa Quintana se presta a "chiringuitos pagados por patrocinadores ...

xornalgalicia.com › Galicia › Noticia destacada de Galicia
 
31 may. 2017 -La Conselleira do Mar,Rosa Quintana(PPdeG) catalogada por las ... ser la verdaderaenemigadel sector pesquero de Galicia, de presunta ... hace2horas - "La pesca ilegal es una de las grandes amenazas para nuestros océanos y a . ..... Enemigos de la libertad de expresión y losDerechos Humanos.

La Xunta (Rosa Quintana) vende por 12 millones sus dos helicópteros ...

xornalgalicia.com › Galicia › Noticia destacada de Galicia
 
6 abr. 2017 -La Xunta (Rosa Quintana) vende por 12 millones susdoshelicópteros de rescate en ... La Xunta vende losdoshelicópteros de Gardacostas a la firma que . ..... Enemigos de la libertad de expresión y losDerechos Humanos.
Falta:enemiga

Os políticos "chorimicas" saen a facerse a foto dos falecidos, inaugura ...

xornalgalicia.com › Galicia
 
26 abr. 2017 -Os políticos "chorimicas" saen a facerse a fotodosfalecidos, inaugura o festin ... permiten el altísimo riesgo para la seguridad de la vida humana en la Mar. ....2feb. 2016 - Pladesemapesga culpa aRosa Quintana, Pedrosa y Valero de los ..... Enemigos de la libertad de expresión y losDerechos Humanos.

 

 Buscador Grupo Pladesemapesga con tecnología de Google

En el motor de búsqueda te ayudamos a encontrar exactamente lo que buscas.

 AyTP Acción y Transparencia Publica..
Otros articulos relacionados.....

Indecencia y falta de ética política de  las mareas bajo @XulioFerreiro + y @martinhonoriega +