Información

Desde o selencio a Rosa Quintana, Conselleira do Mar......Día dos defuntos do Mar

Información
Diario Marítimo ; 02 Noviembre 2015

anton sinvozEu quixese morrer só un momento para ver o que son na súa memoria e...

coñecer por fin a súa versión da nosa historia...

O espírito da historia no litoral galego non deixa de buscar respostas de por que se deixa morrer as xentes no Mar, traspasou o submundo escrito contra as rocas e empezou a camiñar lentamente entre as pedras brancas que estaban distribuídas como ao azar, entre as lendas e mitos desde o principio dos tempos, pois xa no Imperio Romano era considerada o fin do mundo. Finisterre, ou `Finis Terrae´ supoñía para os romanos o fin da terra, onde o sol afundíase no extenso océano Atlántico..

Ese espírito que non cesa no alma dos que quedan non deixóu que os seus ollos pousásense como bolboretas en cada detalle dese paraíso multicolor. Leer más...A Plataforma en Defensa do Sector Marítimo Pesquero de Galicia recorda aos defuntos no Día de Todos os Santos e pide a Rosa Quintana un cambio de rumbo.(+)

España pasará este fin de semana a depender del pescado procedente de aguas lejanas

España pasará este fin de semana a depender del pescado procedente de aguas lejanas

  Mientras los responsables se dedican a vender la propiedad de los pescadores (un local en el centro de Madrid sin estar autorizados para ello a la luz de las normativas de las cofradías de pescadores, al estar presuntamente usurpoando el cargo de Presidente Basilio Otero ) la Fiscalía anticorrupción ya tiene conocimiento de ello.. · Mañana 26 de mayo es el Día de Dependencia de Pescado de España (Fish Dependence Day), la fecha en la que nuestro consumo comienza a depender de pescado exterior de la UE.

La Anchoa de Santoña: un producto tradicional que se reinventa en clave Gourmet

Bodega La Fuente, cadena de restauración especializada que opera en el me...

FNYH y Pequesurf recuperan las dunas de Somo

FNYH y Pequesurf recuperan las dunas de Somo

Los jóvenes participantes de los campamentos de surf, Pequesurf, que se c...