Información

Máis de 150 anfibios rescatados nunha canle de rega en Pontecaldelas

Información
Diario Marítimo ; 07 Abril 2016

cid 13DA10DE 1021 497C BF87 CE1CD3A9109ANa tarde de onte un grupo de voluntariado ambiental de ADEGA  Vixiantes de Recursos Naturais da DXCN actuamos nunha canle de rega den Pontecaldelas para rescatar á fauna atrapada e axudarlles a completar o seu ciclo vital
Desta volta foi un traballo máis minucioso que noutras ocasións. Boa parte dos anfibios rescatados eran tritóns que estaban agochados entre a pouca vexetación que queda na canle.
Finalmente rescatamos máis de 150 anfibos da canle: 38 individuos de Rana iberica, 2 de Bufo spinosus, 13 de Pelophylax perezi, 22 de Triturus marmoratus e 80 de Lissotriton boscai, así como tres exemplares mortos e un deles a piques de facelo. Habería que ter en conta que os Vixiantes xa rescataron 112 anfibios e o problema continuará nos vindeiros dias, xa que se prevé que co aumento das temperaturas se incremente o movemento dos anfibios.
Dende ADEGA queremos agradecer ao voluntariado participante a súa colaboración así como aos persoal de Conservación da Natureza.
Porén, entendemos tamén que despois de tres campañas adicadas ao rescate destes anfibios deberiase buscar unha solución que evite estas situacións. De feito a canle estase a limpar, eliminando a pouca vexetación que ten e impermeabilizando o vaso, o que complicará aínda máis a supervivencia dos animais atrapados nela.
Os fondos que se están a investir para recuperar esta canle deberían contemplar tamén unha solución a este problema. Os cartos públicos non deberían contribuir a manter unha trampa mortal para moitos animais, nomeadamente anfibios, un dos grupos de vertebrados máis ameazados do planeta.
A solución a este problema pois, non debería agardar outro ano máis.

Ligazóns

Novas relacionadas

Descubren un calamar rojo sin algunos tentáculos y que nada como un nautilo

Científicos que exploran el golfo de México han descubierto recientemente una ex...

La señal del Faro de Cádiz no se verá desde tierra durante una operación de mantenimiento

  La baliza de emergencia que lo sustituirá sí cubre el ángulo de mar Miérc...

Operaciones de extracción del pecio “Manitou Enterprise” en el Mar Menor.

Operaciones de extracción del pecio “Manitou Enterprise” en el Mar Menor.

La Armada realiza labores de extracción de los restos del buque "Manitou Enterpr...

Operarios tiran la mierda en la playa de los Lances

  Un vídeo aficionado graba las imágenes de como los operarios de Tarifa v...

El autogobierno ante la incapacidad y destrucción del sector pesquero por Fernando Aleman

El autogobierno ante la incapacidad y destrucción del sector pesquero por Fernando Aleman

  Los pescadores europeos tienen en sus manos la toma de decisiones más importantes de lo que llevamos de siglo. En sus manos está que los legisladores de una vez por todas se sienten en la mesa con los pescadores artesanales y legislen en beneficio de todos y no de las grandes empresas. Pero como digo, depende de la fuerza real que tengan los artesanales. Es hora de que tomen el timón y marquen un rumbo claro, solidario y sostenible. Creo que también hay que tener mucho cuidado en momentos como estos con los iluminados, con los poseedores de la verdad que vienen más que a servir a servirse para engordar su ego. La decisiones que sean en común no la puede dar uno sólo y ni siquiera las instituciones que los representan oficialmente, las decisiones se tienen que tomar asambleariamente, cofradía por cofradía, pero con el apoyo de todos los trabajadores de la mar, los pescadores profesionales Se está organizando una manifestación en todos los países, ESPAÑA,FRANCIA,HOLANDA,ITALIA,POR...

La Anchoa de Santoña: un producto tradicional que se reinventa en clave Gourmet

Bodega La Fuente, cadena de restauración especializada que opera en el me...

FNYH y Pequesurf recuperan las dunas de Somo

FNYH y Pequesurf recuperan las dunas de Somo

Los jóvenes participantes de los campamentos de surf, Pequesurf, que se c...