Información

La formación de la flota gallega en la gestión de la Seguridad de la Vida Humana en la Mar, nuevamente cuestionada, al igual que el dispendio en cursos de formación

Información
Diario Marítimo ; 02 Agosto 2016

antonsalgado franciscomata seretariociaimFrancisco Rodríguez, demandaba ao Director Xeral da Mariña Mercante e Presidente de Sasemar, Felipe Martínez, unha mellora dos tempos de resposta no mar e a subsanación das deficiencias e irregularidades no Sistema Mundial de Socorro. O alto cargo de Fomento comparecía na Comisión correspondente a solicitude do BNG.

Rodríguez lembrou a Felipe Martínez a moción do BNG aprobada no Pleno do Congreso en xullo de 2004 a propósito do naufraxio do barco pesqueiro O Bahía. “O primeiro punto instaba ao Goberno a establecer con urxencia as medidas correctoras necesarias na xestión do Sistema Mundial de Socorro (SMS) de xeito que non se produzan deficiencias e irregularidades no seu funcionamento”. Recalcou que os outros puntos da moción “tiveron máis sorte que este”.Se exigían medidas correctoras en el Parlamento, se consiguieron, pero, ha vuelto a imperar el caos....(+)

Reclaman un plan de gestión que permita aumentar las capturas de atún rojo

Reclaman un plan de gestión que permita aumentar las capturas de atún rojo

  El consejero de Agricultura, Pesca y Desarrollo Rural, Rodrigo Sánchez Haro, durante su participación en una 'levantá' en la almadraba de Barbate (Cádiz). El consejero de Agricultura, Pesca y Desarrollo Rural, Rodrigo Sánchez Haro, ha reclamado durante su participación en una 'levantá' en la almadraba de Barbate (Cádiz) que se aplique "de una vez", a partir de 2019, "porque hay sobradas evidencias científicas", un plan de gestión que permita aumentar las capturas de atún rojo.

La Anchoa de Santoña: un producto tradicional que se reinventa en clave Gourmet

Bodega La Fuente, cadena de restauración especializada que opera en el me...

FNYH y Pequesurf recuperan las dunas de Somo

FNYH y Pequesurf recuperan las dunas de Somo

Los jóvenes participantes de los campamentos de surf, Pequesurf, que se c...