Información

El voto de los marineros gallegos y gentes que viven de la Mar recogen los frutos de la AUTOFLAGELACIÖN POLÏTICA, recortes en sus pensiones para financiar altos cargos y asesores del Partido Popular en el Gobierno

Información
Diario Marítimo ; 16 Octubre 2016

CIG está a preparar unha reclamación colectiva (xa hai algunha individual) en defensa dos milleiros de afectados galegos e que a central convocará varias asembleas para abordar a situación. A primeira delas será o vindeiro martes ás 11.00 horas na Biblioteca de Marín, mentres que pola tarde terá lugar na Guarda. Para o día seguinte, o mércores 19, as asembleas serán en Burela e Celeiro, na Mariña luguesa.

Ademais, adiantou que a central tamén promoverá a presentación de mocións nos Concellos e unha inicitiva no Parlamento galego con catro esixencias básicas. A primeira delas, a retirada da norma interna na que se basea Mariña Mercante e o ISM para aplicar o que cualifica como “o maior recorte social na historia da pesca galega”....O litoral galego que na súa mayoría votou ao PP recolle os frutos do seus votos; O goberno do PP modifica os coeficientes redutores da idade de xubilación de miles de mariñeiros que perderan parte da sua xubilación....(+)

Jornada de puertas abiertas del buque llevada a cabo con motivo del Día Marítimo de China 2018

Jornada de puertas abiertas del buque llevada a cabo con motivo del Día Marítimo de China 2018

Un miembro de la tripulación (i) presenta el puente del buque de rescate Dong Hai Jiu 101 a los visitantes durante una actividad de la jornada de puertas abiertas del buque llevada a cabo con motivo del Día Marítimo de China 2018, en Shanghai, en el este de China, el 11 de julio de 2018. El Día Marítimo de China 2018 fue celebrado el miércoles. (Xinhua/Fang Zhe)

La Anchoa de Santoña: un producto tradicional que se reinventa en clave Gourmet

Bodega La Fuente, cadena de restauración especializada que opera en el me...

FNYH y Pequesurf recuperan las dunas de Somo

FNYH y Pequesurf recuperan las dunas de Somo

Los jóvenes participantes de los campamentos de surf, Pequesurf, que se c...