Imprimir
Categoría: Mediterraneo

L’AJUNTAMENT NETEJA LES PLATGES MÉS AFECTADES PEL TEMPORAL

Información
Mediterraneo 08 Noviembre 2015
social youtube xornalgalicia   feed-image

L’Arbre del Gos i Pinedo eren les platges en pitjor estat per les fortes pluges.   La regidora de Platges i Qualitat Ambiental, Pilar Soriano, ha agraït el treball dels serveis municipals per poder deixar totes les platges en condicions òptimes per a este cap de setmana i ha destacat la prioritat que suposa per a l’equip de govern la preservació dels ecosistemes.

 En la zona nord han treballat quatre operaris amb una minipala i el camió Unimog per a la recollida de les deixalles, mentre que a la zona sud ha estat treballant un tractor amb neteja platges, dos operaris i una minipala.

 La regidora de Platges i Qualitat Ambiental, Pilar Soriano, ha explicat que “el temporal havia deixat una gran quantitat de deixalles i brutícia acumulada en les platges, sobretot en les del sud, i especialment en les de l’Arbre del Gos i la de Pinedo, que eren les més afectades. Per este motiu era necessari intervindre com més ràpid millor per poder deixar-les en un estat òptim”. A més, ha volgut agrair els treballs dels serveis municipals, aprofitant que estem en temporada baixa, “perquè els ciutadans ja poden passejar per elles amb total normalitat este mateix cap de setmana”.

 D’altra banda, Soriano ha volgut destacar que dimarts que ve hi haurà una reunió “important” amb Demarcació de Costes, una trobada que aprofitarà per abordar la preocupant regressió de les platges i la regeneració que necessiten les platges del sud de València.

L’Arbre del Gos y Pinedo eran las playas en peor estado por las fuertes lluvias.   EL AYUNTAMIENTO LIMPIA LAS PLAYAS MÁS AFECTADA POR EL TEMPORAL.

La concejala de Playas y Calidad Ambiental, Pilar Soriano, ha agradecido el trabajo de los servicios municipales para poder dejar todas las playas en condiciones óptimas para este fin de semana y ha destacado la prioridad que supone para el equipo de gobierno la preservación de los ecosistemas.

 En la zona norte han trabajado cuatro operarios con una minipala y el camión Unimog para la recogida de desperdicios y restos acumulados en las playas, mientras que en la zona sur han estado trabajando un tractor con limpiaplayas, dos operarios y una minipala.

 La concejala de Playas y Calidad Ambiental, Pilar Soriano, ha explicado que “el temporal había dejado una gran cantidad de desperdicios y suciedad en las playas, sobre todo en las del sur y principalmente en las del Arbre del Gos y Pinedo, que eran las más afectadas. Por este motivo era necesario intervenir cuanto antes mejor para poder dejarlas en un estado óptimo”. Además, ha querido agradecer los trabajos de los servicios municipales, aprovechando que estamos en temporada baja, “para que también los ciudadanos puedan pasear por ellas con total normalidad este mismo fin de semana”.

 Por otra parte, Soriano ha querido destacar que el martes que viene habrá una reunión “importante” con Demarcación de Costas, un encuentro que aprovechará para tratar la preocupante regresión de las playas y la regeneración que necesitan las playas del sur de Valencia.{jcomments on}