O TSXG avala a legalidade dos recheos do porto de Marín

Información
Actualidad 26 Febrero 2020
social youtube xornalgalicia   feed-image

A sección segunda da Sala do Contencioso-Administrativo do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) resolveu nun auto que non se debe retirar ningún recheo do porto de Marín como consecuencia da anulación do Plan Especial do ano 2000, tal e como reclamaba a Plataforma Defensora da Praza dos Praceres.

“O motivo da anulación do Plan Especial foi a falta de sometemento á avaliación ambiental, non a inadecuación para lexitimar actuacións de ampliación do espazo portuario”, indica o tribunal.

 

Os maxistrados, ademais, destacan na resolución as conclusións do informe realizado por un enxeñeiro de camiños, canles e portos designado polo TSXG. O perito conclúe no documento que ningunha das sete actuacións levadas a cabo no porto de Marín “se ampara de forma exclusiva” no Plan Especial anulado, senón que “se definiron nos seus respectivos proxectos ou proxectos modificados”. O técnico tamén sinala que a tramitación ambiental de cada unha das actuacións se realizou “de acordo coa normativa vixente no momento da súa execución”. O TSXG, polo tanto, declarou “completamente executada a sentenza” emitida polo Tribunal Supremo en 2009. Contra o auto cabe presentar recurso de casación.

El TSXG avala la legalidad de los rellenos del puerto de Marín

26/02/2020.- La sección segunda de la Sala de lo Contencioso-Administrativo del Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) ha resuelto en un auto que no debe retirarse ningún relleno del puerto de Marín como consecuencia de la anulación del Plan Especial del año 2000, tal y como reclamaba la Plataforma Defensora da Praza dos Praceres.

“El motivo de la anulación del Plan Especial fue la falta de sometimiento a la evaluación ambiental, no la inadecuación para legitimar actuaciones de ampliación del espacio portuario”, indica el tribunal.

Los magistrados, además, destacan en la resolución las conclusiones del informe realizado por un ingeniero de caminos, canales y puertos designado por el TSXG. El perito concluye en el documento que ninguna de las siete actuaciones llevadas a cabo en el puerto de Marín “se ampara de forma exclusiva” en el Plan Especial anulado, sino que “han sido definidas en sus respectivos proyectos o proyectos modificados”. El técnico también señala que la tramitación ambiental de cada una de las actuaciones se realizó “de acuerdo con la normativa vigente en el momento de su ejecución”. El TSXG, por lo tanto, ha declarado “completamente ejecutada la sentencia” emitida por el Tribunal Supremo en 2009. Contra el auto cabe presentar recurso de casación.